Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 6. oktober 2019

Deltagelse til The Paper Events nr. 2.

Her kommer mit andet bidrag til arrangementet der var i går. Jeg var i gang med et mere, men det nåede ikke at tørre, da jeg ville have krakelering i det.

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm. Derpå mønsterkarton, hvor jeg først sleb alle kanter med sandpapir, og så sværtede det med let hånd.
Derefter endnu et stykke mønsterkarton, hvorpå jeg limede et stykke bredt blonde på, og igen oven på det et stykke mønsterkarton.
Oven på det igen et stykke mønsterkarton - alle slags var fra samme serie. Her sleb jeg også kanterne og kom sværte på. Desuden tog jeg en stencil, kom jeg texture paste gennem og hældte så embossingpulver over, og til slut varmede jeg det op.

Blomsterne er lavet af foamiran, hvor jeg har kommet lidt sværte i midten, og dernæst limet en stor perle på.

Die er fra Lady E og Cherry Lynn.
Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Stencil er fra Tim Holtz.
Embossing pulver er fra Sue Wilson.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar