Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 8. oktober 2019

Julekort med træskiver.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå har jeg sat et stykke mønsterkarton.

Træskiven er skåret ud i tyk karton og efterfølgende sværtet med to forskellige brune Distress Ink.
Julestjernen er lavet af foamiran, og jeg har sværtet med lidt rød farve i midten. Desværre har limen opløst lidt af farven, men nu må jeg se hvor slemt det er, når det hele er tørt.
De røde "bær" er to halvperler jeg har limet sammen. Har godt nok røde bær, men de vil være for store til lige dette kort ;-)
Bladene er skåret ud i hvidt karton, og efterfølgende har jeg farvelagt med to forskellige grønne farver, for at få lige den farve på dem, som jeg ville have.
Nede i det ene hjørne, har jeg sat en lille træskive.

Die er fra Tim Holtz, Lady E og Marianne Design.
Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar