Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 5. oktober 2019

Deltagelse til The Paper Events nr. 1.

Det ene af mine bidrag jeg har lavet er dette kort. Da jeg så udfordringen, var jeg med det samme klar over, at jeg skulle lave noget med efterår.

Kortbasen er sort karton. Derpå et stykke karton jeg her embosset med en enbossingfolder fra Tim Holtz. Bagefter har jeg sværtet med 3 forskellige farver Distress Ink, før jeg fik det som jeg ville have det.
De små svampe har jeg også givet lidt ink, så de ikke stod så rene i farven.
Det samme med flere af bladene.


Die er fra Joy, Marianne Design, Spellbinders og Tim Holtz. Muligvis også en fra By Lene...er dog i tvivl om den er derfra.




2 kommentarer: