Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 4. september 2019

Tags i poser.

Jeg så et tags på pinterest, og ville forsøge at lave det. Men det endte helt anderledes end planlagt, men det er jo kun skønt :D

Det hele måler 14 x 10.5 cm, når det er lukket sammen.

Den store tag har jeg valgt at lave en indpakning til, og måtte lige prøve mig frem, indtil det blev som jeg ville have det.
Posen/indpakningen er sværtet med Distress Oxide. Til den store tags har jeg brugt mønsterpapir og begge tags har i toppen rosegold læderpapir. Begge har hvidt organza bånd i toppen.
Den lille tags er også i en pose, og begge to kan selvfølgelig taget ud.

Die er fra Mama Elephant, Tim Holtz, Alexandre Renkem, Spellbinders og Cherry Lynn.
Det lille stempel er fra Tim Holtz.
Halvperlerne med glitter er fra Prima.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar