Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 22. august 2019

Kort med blomster.

Jeg så et kort på Pinterest, som jeg ville prøve at lave. Jeg valgte dog at flytte rammen, i forhold til det jeg så, men ideen er hentet der :D

Kortbasen er 17,5 cm x 12,5 cm i hvidt karton. Derpå en matte, hvor jeg har sprøjtet med Distress Oxide iblandet vand, for at gøre det tyndere.
Rammen er lavet i 4 lag grå karton, da jeg ville have den højere for at give noget dybde i kortet.

Jeg har stanset bladene ud i hvidt kraftigt karton og i gråt. Lidt af de hvide blade har jeg valgt at give en grøn nuance fra Distress Ink, men ikke så det er helt dækket.
Jeg har på dette kort valgt ikke at sætte en tekst på, da det så kan bruges til alle anledninger.

Die er fra Simple And Basic, Tim Holtz og de sidste blade kan jeg ikke huske hvor er fra, men det er ikke Kina die.
Blomsterne er fra WOC.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar