Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 11. september 2019

Live your best life.

Det er meget begrænset hvad jeg får lavet at kreative ting for øjeblikket, men nu fik jeg da endelig lavet et kort færdigt.

Kortbasen er gråt karton i str. A6. Derpå har jeg sat et stykke mønsterpapir og derefter et stykke kraftigt metallicfarvet karton på i forskellige nuancer. Dette har jeg skåret på skrå, og bagefter skåret to strimler i lyserød og sat hvor jeg ville have dem. Dernæst pynt på.
Inde i kortet er der et stykke hvidt karton, beregnet til at skrive på.

Pynt og blomster er fra kassen. Noget af pynten er meget svært at se på billedet, men det er der ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar