Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 18. august 2019

Kort med fjer.

Jeg har de sidste par år haft lyst til at købe sættet med fjer, men men men. Nu har jeg så været så heldig, at kunne låne det af en veninde der har det, og det kom der dette kort ud af.

Vi har været sammen et par dage, hvor vi har siddet og scrappet sammen, og fået afprøvet flere forskellige ting hver især. Super hyggeligt :D

Kortbasen er sort karton og derpå et stykke sølvkarton. Næst et stykke, hvor jeg først har sværtet det i de farver jeg ville have med Distress Oxide, og efterfølgende brugt en stencil fra Tim Holtz og så Texture paste - transparent gloss, Metoden har Berit vist for længe siden, og jeg har efterhånden brugt den flere gange :D
Fjerene er stemplet på vellum med sølv embossing og dernæst stanset ud.
Tekststemplet har jeg også brugt sølv embossing til. Dette er klippet ud i hånden.

Die og stempelsæt med fjer er fra Altenew.
Tekststemplet er fra Threescoops.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar