Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 3. februar 2019

Romantisk kort med materialer fra PTW.

Jeg fik mit første kit fra Picturingtheworld.dk i sidste mdr. men har endnu ikke brugt ret meget af det. Dette kort er så lavet med materialer fra det nye sæt jeg lige har modtaget i går. Og jeg er utrolig tilfreds, især også, fordi der er ting med fra Prima, som jeg i forvejen er super glad for :D

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton. Derpå et stykke mønsterkarton, der er lavet lidt mindre end selve basen.
Næst igen mønsterkarton, jeg har lavet mindre og revet kanterne op. Desuden har jeg brugt en hjørnepunch til at lave rundinger i hjørnerne. Det hele fik så Distress Oxide rundt om.
Oven på det et stykke ensfarvet karton lavet som banner. Og så igen 2 runde stykker mønsterkarton. Til slut en lille banner med teksten.
Desuden har jeg sat rhinsten på, også fra Prima.
Jeg vil deltage i konkurrencen der kører på #ptwkitklub, som er en del af #picturingtheworld.







2 kommentarer: