Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 4. februar 2019

Kort til mors dag.

Kort til mors dag, er ikke noget jeg normalt laver...tror kun jeg laver et om året, men nu ville jeg lige prøve igen ;-)

Kortbasen er hvidt karton i str. A6.
Jeg har skåret et stykke akvarelkarton lidt mindre, og så først stemplet med VersaMark og efterfølgende hældt hvidt embossingpulver over det stemplede. Dernæst er det hele blevet heat embosset.
Jeg gik derefter i gang med at farvelægge med vandfarve, men synes at det blev alt for lyst, så da det hele var tørt, valgte jeg i stedet at distresse med Distress Oxide over på.

Stykket med teksten er lavet på samme måde.
Den ene tekst er fra samme sæt Altenew stempler som blomsten jeg har brugt, og det andet tekststempel er et Anette fra Happymade har designet.
De to hvide blomster er købt i Hobbygården og rhinstenene er fra kassen.

Jeg vil tilmelde kortet til Scrap From Your Heart's udfordring der kører lige nu :D





4 kommentarer:

  1. Jeg er så glad du bestemte deg for å lage et morsdagskort igjen, dette var så enkelt, stilfult og ja rett og slett nydelig, takk for at du ble med på utfordringen til scrap from your heart, klemm jorunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jorunn. Det er kun sjovt at prøve, for jeg har aldrig før sendt noget ind til et andet land :D

      Slet
  2. Utrolig flott og sart kort du har laget! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlet
  3. Love the color choice of the pastels ...Thanks for sharing at Scrap From Your Heart. I wish you the best of luck in the challenge.
    Happy Crafting.
    Dawn ~~ DT

    SvarSlet