Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 20. januar 2019

Romantisk kort.

Jeg satte mig ind til scrapbordet her i formiddag, da jeg ville lave et babykort, efter en idé Jytte viste forleden dag på et kort.
Jo jo...papiret og farverne fandt jeg skam også frem, men hvor pokker baby udtrykket blev af, aner jeg ikke ;-)

Kortbasen er støvet rosa karton str. 20 x 10 cm. Derpå en hvid matte og så mønsterkarton, jeg har skrabet i kanterne.

Pynten er klippet ud fra et ark karton, både den øverste blomst, samt den nederste sommerfugl. Motivet i midten er også fra samme serie. Dette har også fået en tur i kanterne.

Til blomsterne har jeg brugt to slags, og limet oven på hinanden. Den nederste har så fået lidt Distress Ink i kanterne, der passer til kortet.

Die er fra Sue Wilson. Bånder er Scrapper's Floss, halvperlerne er lavet med Nuvo Vintage drops.
Det lille stempel er fra Prima Marketing.







2 kommentarer:

  1. Eit flott og vårlig kort. Du får prøve deg igjen på eit babykort :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Guri, og ja, jeg må bare i gang igen ;-)

      Slet