Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 18. januar 2019

Et kort med embossing diffuser.

Jeg har siddet i formiddag og kigget på endnu en video fra Berit Rosenfeldt, og besluttede af afprøve den teknik. Dog måtte jeg selv i gang med at lave en embossing diffuser, for jeg ejer ikke sådan noget.

Kortbasen er kraftigt hvidt karton str. 14,8 x 10,5 cm. Derpå et stykke hvidt karton af samme slags som selve basen. Det har jeg kørt gennem med en embossingfolder og øverst embossing diffuser.
Efterfølgende har jeg sværtet med to forskellige Distress Ink og derefter stemplet med tekststemplet.
Blomsterne har jeg givet lidt af den ene farve Distress Ink, sådan at der bare lidt i kanterne. Under blomsten har jeg så sat nogle andre næsten flade blomster.

Embossingfolderen er fra Sizzix.
Tekststemplet er et af Gittes egne fra Hobbyboden.
Sløjfen er lavet af Scrapper's Floss.
Rhinsten er bare fra kassen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar