Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 30. december 2018

Konfirmationskort til en pige.

Jeg har ikke rigtig fået lavet så meget scrap det sidste stykke tid, men nu kom jeg endelig i gang igen :D

Jeg har fået en masse lækre scrap ting i julegave, som jeg satser på skal afprøves inden for de næste dage, men lige disse ting, er dog ikke julegaver, selv om det er første gang jeg både afprøver embossingpulveret, samt den stencil jeg har brugt. Og nå ja, stemplet ligeså ;-)

Kortbasen er hvidt kraftigt karton str. 10,1 x 14,2 cm. Derpå har jeg sat en matte, hvor jeg først har sværtet med Distress Oxide - Tattered Rose, da den passer præcis ind i farven på embossingpulveret :D
På det hvide karton med mønsteret, har jeg først smurt paste gennem en stencil og så efterfølgende hældt embossingpulver fra WOW over. Det hele blev så varmet op med varmepistol.
Der er en masse glitter i mønsteret, men det er dog svært at fange med kameraet ;-)

Det lille stykke med teksten korfirmation, er også først sværtet og her har jeg også stemplet og heat embosset, to gange, så teksten blev tydeligere.

Stencil er fra Tim Holtz, og embossingpulver er fra WOW og Stampendous. Rhinsten er fra Dixi Craft.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar