Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 1. januar 2019

Et kort uden særlig grund.

Årets første kort, og selvfølgelig....GODT NYTÅR til alle der kommer forbi min blog :D

Jeg har denne gang valgt at lave et kort, uden nogen form for tekst på forhånd, for så kan man selv vælge hvad det skal bruges til :D

Kortbasen er hvidt karton str. 13 x 10,3 cm. når det er foldet sammen. Man åbner det, ved at lukke sløjfen op :D
Inden i kortet har jeg sat to stk. hvidt karton der er limet sammen i den ene side, så det ligner en bog. Men inden har jeg brugt det samme mønsterpapir, som jeg også har brugt forrest på kortet. Og herpå er "bogen" så sat fast.
"Bogen" har jeg valgt at pynte med mønsterpapiret også, samt sat et par blomster.
Sløjfebåndet har jeg sat gennem to eyelets.

Både papiret og sættet med die er nye ting for mig, da jeg købte det inden jul :D

Die er fra Studio Light, Rhinsten fra Dixi Craft og blomsterne er fra samme serie som mønsterpapiret Georgia Blues - Prima Marketing.



2 kommentarer:

  1. Sødt kort og sødt papir. Det er dejligt med en materialeliste. Godt Nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Også et godt nytår til dig og dine :D

      Slet