Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 11. september 2018

Kort med blomster og kobber.

Igen et kort med blomster...jeps jeg elsker blomster ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke kobberkarton og så et stykke hvidt karton, jeg har stanset ud med en af det nye sæt die jeg har købt.'

Igen har jeg brugt mine nye Zig Clean Color Real Brush Marker, og til dette kort var jeg faktisk i tvivl om det gik at bruge dem, el. om jeg skulle over og bruge mine Altenew sværter.

Jeg har stemplet med VersaMark og dernæst hældt kobber embossingpulver over og heat embosset det. Så har jeg brugt 2 forskellige brune og en grøn farve af mine Zig penne.

Teksten er også nyt, og det er Anette fra Happymade, der har designet det, i samarbejde med hobbygros.

Det er helt bevidst at kortet har genskin, for jeg plejer altid at have svært med at fange det blanke på mine kort, så nu har jeg forsøgt at tage billedet på en anden måde, netop for at få det med ;-)




7 kommentarer:

  1. Ja, det er rigtigt fint, og farverne du har brugt, passer godt til kobberet.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud :) Jeg elsker altså også blomster og især at farvelægge dem med Ziggerne lige som du har gjort her :D Syntes også det er svært at tage billeder der viser blank bedst....dit blanke kobber her ser rigtig godt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla. Ja det er virkelig svært, og jeg ved simpelthen ikke hvordan man gør det bedst :D

      Slet