Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 17. september 2018

Bryllupskort.

Min venindes datter blev gift i lørdags, og jeg fik lov at lave bryllupskort til brudeparret. Ja har faktisk lavet 3 stk, men de andre har jeg vist.

Kortbasen er hvidt karton. Kan desværre ikke huske målene, da det er et stykke tid siden jeg lavede det.
Derpå et stykke mønstret karton og så hvidt karton og igen mønstret karton. Alle med blondekanter, det er jo trods alt et bryllup ;-)

Brudeparret har jeg lånt die til at lave af en fra scrapklubben...tak for lån Jette :D

Teksten er lavet på pc og printet ud på printbar vellum.

Die er fra Cherry Lynn, Memory Box og CreaLies, samt Joanne Sheen.



2 kommentarer: