Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 21. august 2018

Shadow box med blomster.

Jeg så Berit Rosenfeldts video en dag for et stykke tid siden, hvor hun lavede en shadow box. Det ville jeg så prøve, og det er der kommet denne ud af.

Jeg har først fået den lavet færdig i dag, men pyt, bare den blev færdig ;-)

Størrelsen på det hele er 19,7 x 11,5 cm.

Dem der kender mig ved, at jeg elsker blomster, så selvfølgelig skulle der blomster i. De blev så også lavet da jeg lavede boxen ;-)

Alle blomster er stanset ud med die på hvidt karton, og efterfølgende farvelagt med Distress Ink og vandpensel. Dernæst har jeg brugt VersaMark og Clear embossingpulver og så varmet det hele op, til pulveret er smeltet.
Til rammen har jeg brugt hvidt karton, hvor jeg har smurt Crackle Paste på og da det var tørt, har jeg givet det grå Distress Ink blandet med en smule vand. Desuden har jeg smurt sølvglitter og sølvspray på.

Die er fra Tim Holtz og CreaLies og stemplet er et af Gittes eget design fra Hobbyboden.
Sølvglitter fra 13arts og Sølvspray er Distress spray. Crackle Paste er fra DecoArt Media



6 kommentarer:

  1. Flot: skønne farver på blomsterne (jeg er også tosset med blomster :) ) og så virkelig spændende effekter på rammen. God dag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla og i lige måde :D

      Slet
  2. ihhh rigtig fint, super skønne blomster

    SvarSlet