Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 4. juli 2018

Tillykke kort.

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm.
Derpå et stykke mønstret karton.

Damen er fra Maja Design.
Blomsterne er lavet i vellum og heat embosset med hvidt embossingpulver. Efterfølgende har jeg givet det lidt sværte på bagsiden, men ikke så det dækker helt.
Telefonen har fået Glossy Accents, hvilket gør at den bliver helt blank.

Die er fra Studio Light, Marianne Design, Sue Wilson og Heartfelt Creation, hvilket stemplet til blomsterne også er.
Halvperler og bånd er fra kassen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar