Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 7. juli 2018

Dåbskort med bamse.

Nu har endnu et dåbskort set dagens lys...jeg er stadig vild med det babypapir der er på :D

Kortbasen er hvidt karton str. 15 x 15 cm. Derpå op til flere stykker karton i hvidt og blågrøn.
Jeg har sat en lille stengips figur på, hvor jeg har sværtet lidt af det, for at få den blågrønne farve mere ind i kortet.
På den lille mærkat, har jeg heat embosset på vellum og jeg har brugt wow embossingpulver med glimmer. Dette passer også præcis i den blågrønne farve :D

Die er fra Joy, CreaLies og Cherry Lynn og stemplet er fra Gitte eget design fra Hobbyboden.






2 kommentarer: