Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 30. juni 2018

Bryllupskort

Jeg har en stor lyst til at lave både bryllupskort og babykort for øjeblikket, så dem kommer der nok nogle stykker af det næste stykke tid, ud over dem jeg allerede har lavet ;-)

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm i hvidt karton. Derpå en matte i guldkarton og efterfølgende 2 stk. hvidt karton, som jeg først har stemplet med VersaMark og så hældt guldembossing pulver hen over, og heat embosset det.
De to hjerter er også skåret i guldkarton og limet på.
Dernæst blondesløjfe og blomster, hvor der også er lidt "brudeslør" og så teksten, der er lavet med vellum og også her har jeg stemplet med VersaMark og guldembossing pulver og varmet op.

Kortet er lavet som et kort i det oprindelige mål, og så et mindre kort, der bliver limet sammen, så det passer i midten af det store. For at åbne det, skal begge flapper åbnes :D

Det store stempel er fra Die-Namics og embossingpulveret fra Sue Wilson.
Det lille stempel kan jeg ikke huske mærket på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar