Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 15. juli 2018

Et par tags

Jeg har flere gange fulgt med i Berit Rosenfeldt's videoer, hvor hun laver tags med forskellige materialer.

Den lilla var den første jeg lavede.

Jeg har stemplet på begge to og også brugt stencil fra Tim Holtz og Dylusion, hvor jeg har brugt texture paste og så embossingpulver oven på. På den lilla tags har jeg brugt både sølv og hvidt embossingpulver, for at lave det lidt anderledes.
Blomsterne er farvelagt med Distress Ink, hvor jeg har brugt vandpensel.

Begge tags er lavet med die fra Tim Holtz
Desuden har jeg brugt die fra Heartfelt Creation, CreaLies samt en Kina die.
Stempler fra KaiserCraft og pigerne er Kina stempler, indtil jeg får købt de originale, som jeg vil have.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar