Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 14. juli 2018

Blomster og fugle

Kortbasen er hvidt karton str. 13,4 x 17,5 cm. Derpå et stykke mønsterkarton og så et stykke hvidt karton med blondekant, og øverst et stk. mønsterkarton igen.
Både mønsterkarton og billedet med fugle er fra Reprint.
Jeg har sværtet nogle af kanterne på kortet med Distress Oxide, men ikke alle.

Die er fra Dixi Craft, Spellbinders, CreaLies og en enkelt Kina die.
Blomsterne fra WO.
Båndet til sløjfen var hvidt, men jeg har farvet det med Distress Oxide - den samme som jeg har brugt til at sværte kanterne.





2 kommentarer:

  1. Det er så sødt et kort

    Ha en dejlig sønndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy....og undskyld at jeg først set du har skrevet nu :D

      Slet