Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 16. juli 2018

Den danske viking

Jeg købte dette sæt stempel og die for et stykke tid siden, og vidste da jeg så det første gang, at det ville jeg købe på et tidspunkt. For vikinger er for mig Danmark ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå sort karton, som jeg har kradset op i kanterne og så har jeg sat vikingen fast med mosgummi og to lag dobbeltklæbende tape.

Jeg har stemplet med VersaMark og dernæst brugt sort embossingpulver der er blevet heat embosset.
Så farvelagt med Chameleon pens.
Tekststemplet er fra samme sæt som vikingen.

Die er fra Die-Namics og Gummiapan. Stempelsættet er fra Die-Namics.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar