Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 8. juli 2018

Enjoy the journey.

Jeg har købt en ny embossingfolder og den ville jeg afprøve. Det er der så kommet dette kort ud af :D

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton, der står på højkant som et omvendt V.
Derpå det jeg har embosset og jeg har valgt at sværte det med løs hånd med Distress Ink.

Motivet er fra en toppers som jeg skar til, så det passede til den sorte ramme jeg har brugt. Rammen har jeg givet lidt grøn voks, som dog er svært at se på billedet.
Skrivemaskinen har jeg smurt Glossy Accents på og også her, har jeg efterfølgende givet grøn voks på "tastaturet".

Jeg er vist en lidt mærkelig person, for jeg kan normalt ikke lide farven grøn, og af samme grund kommer jeg sjældent grønne blade på mine kort. Kun hvis jeg selv har sværtet dem som jeg ville have dem ;-) Men det mærkelige i dette tilfælde med kortet her, er, at jeg ville have det med grønt..haha :D

Die er fra Spellbinders, Tim Holtz, Presscut og Die-Namics.
Stemplerne er fra Tim Holtz, undtaget det jeg har brugt til teksten ved skrivemaskinen.
Det lille ur er stanset ud fra et Maje Design ark.
Embossingfolderen er Tools.

Billetten, og begge tekster har fået forskellige sværter, for at få det til at se beskidt ud ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar