Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 15. september 2019

Kort efter fil til 14 kort.

Jeg købte en fil af Lissy forleden dag, hvor man kunne lave 14 kort med et ark mønsterkarton på silhouetten. Jeg ved dog allerede nu, at jeg ikke får 14 kort ud af det, da jeg har planer om at sætte dem lidt anderledes sammen, end først tiltænkt. Men sjovt er det :D

Jeg har valgt at mønsterkartonen skulle være fra Maja Design.

Kortbasen er på dette råhvidt karton i str. A6. Derpå et stykke sort karton under -  det er der umiddelbart på alle dem jeg kommer til at lave i første omgang fra filen, for det er skåret. Dernæst mønsterpapiret. Her har jeg brugt bagsiden af mønsteret, for at det hele ikke skulle være ens.

Blomsten er lavet i foamiran i hvidt, og desuden sværtet med sort sværte. Det bliver aldrig sort, når eg gør det på den måde, men det gør nu heller ikke noget :D
Den lille tekst er skåret ud med punch og jeg mener at teksten er fra et ark som jeg har købt fil til af Berit.
Bladene har fået noget sølvglitter, men det ER meget svært at se på billedet. Desuden er der små rhinsten på.


Det næste kort er basen på hvidt karton. Og så ellers samme princip, bare mønsterkartonen vender modsat.

Die er fra Cherry Lynn.
Blomsten kan jeg desværre ikke huske hvilken dies jeg har brugt, for jeg har mange forskellige. Men muligvis CreaLies.
Sølvglimmeret er fra 13@rts.
Rhinsten er fra Dixi Craft og Prima Marketing.
Det store stempel er fra Gittes eget design - Hobbyboden
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar