Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 17. september 2019

Kort med cirkler.

Jeg havde et stykke Renke papir liggende, og kunne ikke huske, hvorfor jeg egentlig havde købt det. Men nu fandt jeg anvendelse med det :D
Fik ideen på Pinterest, men mit ligner på ingen måde det kort derinde, for jeg fik ændret det hele hen af vejen, men det er netop det gode ved pinterest :D

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Derpå et andet stykke hvidt karton med struktur. Inden jeg satte det på, skar jeg et hul, hvor jeg ville have det. De runde udskæringer med blomsterne, havde jeg skåret ud inden jeg overhoved startede, men haha...de ændrede størrelse op til flere gange, inden jeg var færdig.
Bogstaverne stansede jeg også ud med die inden jeg satte det hvide karton fast på basen. Desværre er det ene bogstav blevet skævt...aner dog ikke hvorfor. Nå det er som det er.
Bogstaverne skar jeg så jeg limede 5 lag sammen på hvert bogstav. 4 lag med lilla og 1 lag af de hvide øverst.

Die jeg har brugt er fra Presscut, Simple And Basic samt MFT.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar