Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 13. september 2019

Kort i blå nuancer.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton og så endnu et stykke mønsterkarton, hvor jeg har kradset kanterne og givet lidt sværte med Distress Ink.
På billedet ser de blå farver grå ud, men det hele er mere blåt.

Alt karton er fra mit sidste kit fra Picturing the world. Også stykket med tekst.
Blomster og rhinsten er både fra Prima Marketing og WOC.
Snoren jeg har brugt, både under teksten og som sløjfe er fra en rulle tråd, købt hos Happymade.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar