Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 22. juni 2019

Herrekort.

Kortbasen er ca. 15 x 15 cm i gråt karton. Derpå et stykke mønsterpapir, hvor jeg har sværtet hele vejen rundt. Og så noget fra en gammel avis. Begge dele er revet el. kradset op i kanterne og fået sværte.
Lidt hist og pist har jeg valgt at komme embossing på, for at give det noget mere spil.
Bølgepappet har også fået både en sort (grov) embossing, samt sølv embossing.
På den sorte tag har jeg sat teksten på, som jeg har skåret ud i sølvkarton.
Desuden er der flere steder tandhjul, der også her er i sølv med sort maling.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar