Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 3. juli 2019

To søde fugle.

Kortbasen er str. A6 i råhvidt karton.
Derpå har jeg sat et stykke mere på, som jeg har embosset, for at give det lidt mønster. Dette stykke har fået gange svagt Distress Ink hele vejen rundt.
De små fugle er fra et ark Alexandra Renke, der var blevet bukket, da jeg fik det hjem. Men jeg kunne lige få fuglene ud af det ;-) Disse er også stanset ud med die.
De sorte rammer har jeg valgt, for at give noget kontrast.
Jeg kan desværre ikke huske, hvor dien jeg har brugt til fuglene el. embossingfolderen er fra.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar