Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 21. juni 2019

Kort med sort baggrund, alcohol ink og foil.

Igen har jeg lavet et kort, hvor jeg har brugt alcohol ink. Jeg lavede noget med alcohol ink for et stykke tid siden, og det er dem jeg er i gang med at bruge til kort :D
På dette stykke er der sølv foil på.

Kortbasen er sort karton str. A6.
Jeg har sat et stykke lyslilla linnen karton på og så stykket med mønster ovenpå. Det sjove ved lige dette kort er, at jeg kun har brugt en sort alcohol ink, og det så får så mange farver.
Bladene er stanset ud i råhvidt karton og dernæst sværtede jeg dem med Versa Magic.
Blomsterne er købt og var også i råhvid, så de fik også noget sværte, og så en lilla rhinsten i midten.



2 kommentarer:

  1. Så lekkert kort. Må kjøpe meg svart alkoholblekk nå :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Guri. Ja den farve kan jeg slet ikke undvære :D

      Slet