Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 14. maj 2019

Pop-Up kort


Jeg har igen været heldig, at kunne låne mig frem til det die sæt, jeg har brugt til dette kort :D

Kortbasen er en anelse større end meningen er ud fra den video, man kan se, hvis man søger på navnet. Jeg har sat link ind, så man kan finde selve sættet.

https://karenburniston.com/rockin-rectangle-pop-up/

Jeg har valgt at komme mønsterpapir fra Prima Marketing på alle 4 sider. Det gjorde det lidt svært at få stanset hullet ud, så man kunne se motivet, men til sidst lykkedes det.

Jeg er faktisk ret vild med det sæt, og bl.a. er det fedt, at man selv kan lave "palietter", for sådan en die følger også med sættet :D

Motivet på billedet var et jeg havde i forvejen i kassen,

Die er fra Karen Burniston og Cherry Lynn.
Bånd fra kassen og blomsterne fra WOC og Marianne design.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar