Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 18. maj 2019

Happy Birthday.

Jeg så et kort for 1-2 år siden, hvor dette stempel, jeg har brugt i midten var blevet brugt, og har lige siden ønsket mig det. Nu er det så endelig landet hos mig, og jeg skulle selvfølgelig afprøve det :D

Kortbasen er str. A6 og så har jeg stemplet på mindre stykke hvidt karton, med sort sværte.
Desuden har jeg stanset hul igennem et stykke mønsterpapir og dette har jeg også slebet rundt om kanten med min sandpapirsklods og så ellers kommet pynt på som afslutning.

Stemplet er fra Gummiapan.
Die er fra Simple and Basic og Cherry Lynn.
Mønsterpapiret er også fra Simple and Basic.



2 kommentarer: