Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 11. maj 2019

Kort til en student - HF.

Igen har jeg brugt nogenlunde samme model, som jeg lavet for nogle dage siden på dette kort.

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Jeg har skåret et stykke hvidt karton ud af samme karton som kortbasen, og her har jeg så også brugt min scoreboard til at lave rillerne :D
Både under og over rillerne, har jeg sat to forskellige stykker washi tape på, og så ellers teksten student med kant under, den sorte rammen rundt om, og studenterhuen.

Pynt er 3 og 5 mm. rhinsten.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar