Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 1. oktober 2018

Kort med store roser.

Her på dette kort, har jeg brugt en af mine fødselsdagsgaver, nemlig sættet med de store roser :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå har jeg brugt en stencil og lavet de lette striber på noget af kortet med gråblå sværte der blev godt fortyndet med vand.

Sølvsløjfen er lavet med tynd sølvtråd, og er bevidst gemt lidt væk, så man kun ser lidt af den.

Blomsterne er stemplet med Altenew sværter og teksten med Archival sværte.
Die og stempler er fra Altenew.
Til de to af hjørnerne og de pletter har jeg brugt sølvsplat fra 13arts.



2 kommentarer: