Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 20. september 2018

Kort til barnedåb - Malthe.

Min venindes barnebarn skulle døbes, samtidig med at hans mor og far skulle giftes i lørdags. Og her er et af de dåbskort jeg har lavet til ham :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en matte med mønsterpapir og så igen et stykke karton, hvor jeg havde skåret ud til den lille søde flodhest. Flodhesten er farvelagt med Chameleon pens og efterfølgende sat på sort mosgummi, der også er stanset ud med die, så det hele passer sammen.
Ballonerne er bare stemplet og stanset ud, og så ellers limet på.
Det runde med tekst er skrevet på computer og printet ud på printbar vellum og efterfølgende stanset ud med en rund die.

Blomsterne er fra WO og bånd og den lille charms er fra kassen.



4 kommentarer:

  1. De er bare så sød med den lille elefant

    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy, og også en dejlig weekend til jer...knus :D

      Slet
  2. Så sødt med den nuttede elefant og flot "blomsterklase" :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla. Det er faktisk længe siden jeg har lavet det, men har ikke kunne lægge det ind, før det var givet til barnedåben ;-)

      Slet