Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 3. oktober 2018

Flasketag.

Jeg har her pyntet en flasketag, da jeg skal give en flaske vin væk, som tak for hjælpen.

Bladene er stemplet med VersaMark og bagefter har jeg hældt kobber embossingpulver over, da jeg ville lave det i efterårsfarver. Efterfølgende har jeg farvet med en brun og en orange Zig pen og så brugt vandpensel bagefter, for at blande farverne, så de blev som jeg ville have det.
Koglerne har jeg kun brugt den brune farve og så igen Zig pen.
Blomsten og de små bær er fra kassen.

Bladene er lavet med die og stempler fra Altenew og grene og kogler er Marianne Design.
Tag er en die fra Simple and Basic - en ny jeg også har købt for lidt af mine fødselsdagpenge :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar