Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 6. oktober 2018

Julekort

Jeg har haft besøg af et par scrapveninder i dag, og det var selvfølgelig super hyggeligt :D
Det ene af de kort jeg har lavet, er dette.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton fra Maja Design og oven på det har jeg sat en doily og så motivet med børnene.
Alle kanter er sværtet med Distress Ink og selve mønsterpapiret og motivet er kradset op i kanterne.
De små hjerter har fået Glossy Accents oven på julerødt karton. Jeg ville gerne have det blanke frem på hjerterne.

Die er fra Studio Light og Cherry Lynn. Blomsterne og sløjfen er fra kassen.



2 kommentarer: