Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 4. oktober 2018

Gavepose.

En gavepose, lavet efter samme sæt die som jeg lavede indbydelser af, til min fødselsdag. Størrelsen er 15 cm. i højden, 9,5 cm i bredden og 5 cm. dyb.

Jeg har brugt Jette Jensens model, men mener at det er Merete der har lavet den :D

Jeg har brugt hvidt struktur, Maja Design og Prima - Love Story.

Die er fra Studio Light og Sue Wilson.
Den store blomst er fra kassen - en jeg har fået af en anden scrapveninde og teksten Beautyfull er fra blokken Love Story.
I hullerne har jeg sat Eyelets i, både ind- og udvendig, så båndet kan gå igennem.
Det er helt bevidst at jeg ikke har klippet af bånden, da der skal være mulighed for at få noget ned i posen og så kunne binde en pæn sløjfe bagefter :D




2 kommentarer: