Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 10. oktober 2018

Julekort.

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Derpå en støvet på matte og så mønsterpapir fra Riddersholm.

Rammen har jeg skåret 2 stk af i kraftigt hvidt karton, og smurt lim på, og så drysset hvid glitter på. Det samme har jeg gjort på teksten, samt på det øverste lag af blomsten.
Jeg har valgt at indramme motivet i mønsterpapiret, da jeg synes det er så sødt.

Die er fra Marianne Design, Tim Holtz, Sue Wilson og en punch. Tekststemplet er Gittes eget design fra Hobbyboden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar