Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 2. september 2018

Kort med lyserøde Altenew blomster.

Jeg har købt nogle næsten ikke brugte Zig Clean Color Real Brush marker for en billig penge, og jeg må erkende, at til trods for, at jeg er mega Tim Holtz fan, og plejer at bruge Distress Ink, Distress Oxide el, Distress Marker, så er de nye penne super lækre at arbejde med, så jeg er fan og de bliver dem jeg nok fremover vil bruge, når jeg vil lege med farver og vand.

Jeg skulle have været i Billund til scrap sammen med en masse andre scrap "tosser" men blev desværre syg, så jeg kom ikke med. Men havde i forvejen forberedt de blomster og blade jeg har brugt på dette kort, da jeg havde fået lov at afprøve Gittes penne (hobbyboden), inden jeg evt. købte.
Super flot at jeg måtte det, men desværre kom jeg jo ikke afsted.
Blomster og blade er heat embosset med sort embossingpulver.

Kortbasen er hvidt karton str. 11,2 x 14 cm. Der bliver lavet en konvolut til det, da det ikke er gængse mål.
Derpå har jeg sat en lyserød matte og så hvidt karton der er stanset ud med die, med en masse små hjerter i.

Det er mit første forsøg med de vandfarver, og jeg er godt tilfreds med resultatet.

Die er fra Spellbinders, hvis jeg husker rigtigt og Altenew og det samme er tekststemplet. Bare fra et andet sæt.






6 kommentarer:

  1. Super sødt kort og i lækre farver

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt og så fint malet.

    SvarSlet
  3. Ih - så er du kommet med på "Zig Clean Color Real Brush marker" vognen :D kan godt forstå du er glad for dem, jeg er SÅ glad for mine :)Glæder mig til at se hvad du for lavet med dem - dit første kort med dem er i hvert fald super flot og sødt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla. De er super gode og nemme at bruge...jeg er klar fan af dem :D

      Slet