Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 2. september 2018

Kort i lidt gammel stil.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke papir fra en gammel bog jeg har. Her har jeg kradset dem op i kanterne og givet kanterne lidt brunt Distress Ink.
Både manden/damen og sommerfuglen har jeg klippet ud fra et mønsterark fra 13arts.
De 2 hvide doily er skåret med die.

Den brune blomst er lavet af foamiran, der efter at jeg havde skåret den ud, har ligget i kaffe og så tørret i ovnen efterfølgende.

Die er fra Cherry Lynn og Crealies.
De små halvperler er fra en hygge/inspirationsdag med Anette fra Happymade.





4 kommentarer: