Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 5. september 2018

Blomsterkort lavet med Zig penne.

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton, og derpå har jeg sat en sort matte.

Blomstermotivet er stemplet på akvarelkarton fra Crafter's Companion. Det er en kraftig kvalitet.
Jeg har sværtet med sort Archival og til at farvelægge, har jeg brugt mine Zig penne. Ja ja, jeg øver skam stadig og rent ud sagt, så råhygger jeg mig med de nye penne :D

Jeg har brugt to forskellige farver grøn, for at give det lidt farvespil og blomsterne har jeg brugt 3 forskellige farver - rød, lyserød og orange.

Teksten er en del af stempelsættet og her har jeg brugt hvidt embossingpulver og så heat embosset det.

De små halvperler er fra kassen.



2 kommentarer: