Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 21. juni 2018

Tillykke med kørekortet.

Har siddet her i eftermiddag og fulgt med i en online video som Berit Rosenfeldt lavede. Fik så samtidig lavet dette kort, så jeg har rigtig hygget mig :D

Kortbasen er sort karton str. A6 og derpå en hvid matte og så et stykke sølvkarton, jeg forinden havde embosset med den ene af Tim Holtz nye embossingfolder. Dem er jeg bare vild med ;-)
Sølvkartonen har fået noget sort akrylmaling hvor det meste er tørret af igen, men har beholdt lidt, så det får et slidt look.

Motivet er fra en toppers, hvor jeg har skåret af både i top og bund, samt alle hjørner. Har så efterfølgende sværtet kanterne med Distress Ink.

De forskellige møtrikker er fra Joy og et andet mærke, men jeg kan desværre ikke huske hvilket.
Træpilen er fra kassen og de små Coca-cola er for at vise, at man godt må drikke når man kører....bare det er sodavand ;-)
Desuden har jeg sat nogle brads på, hvor jeg har klippet de spidser af, som sad på. Godt jeg har en god saks ;-)
Desuden har jeg sat lidt "glimmer" på, for at få noget der passer ind i bilen farve.

Teksterne på det hvide karton er købt hos Berit Rosenfeldt og jeg har sværtet kanterne med sort Distress Ink. De er skåret med punch.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar