Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 22. juni 2018

Beautyful day.

Igen i dag har jeg hygget med kort, alt imens Berit igen har sendt en online video. Det er simpelthen så hyggeligt :D


Kortbasen er hvidt karton str. 15,2 x 12 cm.
Derpå endnu et stykke hvidt karton 1 cm. mindre og derpå har jeg sat to striber af sort karton.
Ideen har jeg hentet på pinterest. Der var kortet lavet med andre blomster, men jeg har så valgt at bruge dem jeg havde i forvejen.
Blomsterne er farvelagt med Chameleon pens og det har været et rigtig hyggeprojekt :D

Die og stempler er fra Altenew - Beautiful Day.
Den lille tekst er fra et ark som Berit Rosenfeldt har lavet at sat til salg. De er stanset ud med punch.





3 kommentarer: