Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 21. juni 2018

Dagens mand.

Så i går et kort i en af kortgrupperne på Facebook, at en havde lavet et kort som dette jeg nu har fået lavet. Og fik lov at efterligne ;-)
Senere fandt hun ud af hvem der havde stået for den oprindelige model, nemlig Heidi fra Heidis kreative hule :D


Kortbasen er kraftigt hvidt glat karton str. 12,2 x 15,5 cm. Derpå en sort matte og så hvidt karton igen, hvor jeg har brugt mit scoreboard til at lave "folderne" med.

Die er fra Richard Garay og det er et sæt med stempler og die, som jeg har lånt af en veninde.
Desuden Nellie Snellen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar