Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 14. juni 2018

Kort til en udfordring.

Jeg har længe haft kig på en udfordring, men ikke fået taget mig sammen før nu til det.
Udfordringen var at det skulle være rødt og med fødselsdag. Heldigvis kunne alle røde nuancer bruges.
I forbindelse med udfordringen ville jeg så prøve at lave en baggrund med noget materiale jeg har, men desværre blev det slet ikke som forventet, men ok....jeg prøver da bare igen senere ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå den baggrund jeg har lavet med Distress Oxide og Distress Crackle Paint. Og det var det sidste der gik galt, for der er intet der er krakeleret.

Af materialer har jeg brugt hvidt karton og vellum.
Næsten det hele er skåret på silhouetten, så der er ikke så meget at fortælle om det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar