Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 7. juni 2018

Kort med "porcelænsblomster".

Så for et stykke tid siden Berit lave "porcelænsblomster" og så så igen nogen i Hobbygården forleden dag. Og nu ville jeg så prøve at lave dem.
De er lavet med karton, VersaMark og clear embossingpulver.

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Derpå en mørkebrun matte og så et stykke mønsterpapir med kobbertryk.
Mønsterpapiret har jeg valgt at sætte lidt stempler på, for at give det lidt spil. Det sammen har jeg gjort på den lille topper, jeg har skåret til, så det passede i størrelsen som jeg ville have det. Topperen har også fået kobber embossingpulver.


Die er fra CreaLies, Dixi Craft og en Kina die.
Bånd og rhinsten er fra kassen.
Stemplerne er er KaiserCraft og det med tallene kan jeg ikke huske hvor er fra.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar