Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 15. juni 2018

Kort - Friend.

Jeg var i scrapklubben i onsdags, og der kom Anette fra Happymade og fortalte om sine "Anette kort". Desuden fik vi hver udleveret et kit med materialer til selv at lave et Anette kort. En super hyggelig aften :D
Det jeg fik lavet, fik jeg ødelagt godt og grundigt, så i går forsøgte jeg så igen. Og havde da heldigvis lært af mine fejl....haha....problemet med det kort jeg lavede i går, var, at jeg blev "søsyg" hver gang jeg kiggede på det, så nu ligger det i stedet i skraldespanden ;-)

Har så her i dag forsøgt igen, og lidt "søsyg" bliver jeg stadigvæk, men nu får det være.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønstret karton og så et stykke sort karton jeg har stanset ud.
I det sorte har jeg så stanset ordet Friend ud, både i sort mosgummi, hvor der er sat dobbeltklæbende tape på begge sider, og bagefter har jeg stanset ud i hvidt karton.
Jeg satte det hvide karton på det sorte mosgummi og så ned i hullerne i det sorte.

Pynt er blomster fra WO og kassen.
Jeg ville bevidst have det ret enkelt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar