Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 5. juni 2018

Dåbskort til en dreng.

Igen har jeg brugt mønsterpapir fra Reprint, denne gang i det de kalder blue, men jeg synes mere det er grønt, men stadig er det super kært :D

Kortbasen er 13,5 x 13,5 cm og derpå en matte der passer præcis til mønsterpapiret. Og så endelig mønsterpapiret.
Billedet med bamsen er også fra Reprint.
Jeg har valgt at flosse kanterne op på samme måde som jeg gjorde på mit forrige indlæg, hvor det bare var til en pige.
Det er helt bevidst at jeg har valgt ikke at give sværte på de flossede kanter, da jeg gerne ville have det hvide frem.

Die er fra Joy og Dixi Craft.
Halvperlerne er fra kassen, og det samme er den store blomst og den lille bamse charms.
Teksten er skåret ud med punch fra Stampin´Up.



3 kommentarer:

  1. Koselige motiver og flott mønsterark du har brukt på dei to siste barnekorta du ha lagt ut på bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Guri....jeg er også ret vild med det papir/Karton :D

      Slet
  2. Koselige motiver og flott mønsterark du har brukt på dei to siste barnekorta du ha lagt ut på bloggen.

    SvarSlet