Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 4. februar 2018

May today be filled with smiles.

Jeg havde set et kort på pinterest, som jeg ville prøve at lave, men det er endt ud i, at jeg kun har brugt farven gul. Men det er vist ret typisk mig ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå har jeg sat en sart lysegul matte, og igen en hvid matte.
Næste stykke karton er hvidt, hvorpå jeg har stemplet med et baggrundstempel.
Oven på det har jeg skåret to ens rammer ud, i lysegul og hvidt, for at holde fast i de to farver som var min oprindelige mening.

Die er fra Die-Namics, Cherry Lynn og Rosy Owl.
Baggrundsstemplet er fra Die-Namics og tekststemplet er fra et stempelsæt fra Mama Elephant.
Blomsterne er lavet af foamiran og sværtet Altenew sværte.
Både blomster og lidt på den hvide ramme har jeg kommet sølvglimmer på fra 13arts.
Rhinsten er fra Dixi Craft.




3 kommentarer: