Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 6. februar 2018

Time to celebrate.

Fik i går en idé jeg ville afprøve med ure. Meningen var, at jeg ville bruge rust, men det drillede og da det var tørt i morges, var jeg absolut ikke tilfreds. Nå men så er der jo ikke andet at gøre end at prøve igen...dog uden rust denne gang ;-)

Kortbasen er hvidt karton str. 12,7 x 17,7 cm. Ville egentlig have lavet det på alm. A6, men så fik jeg ikke det frem jeg ville have.

Jeg startede op med at stemple med en masse ure på kortet, da jeg ville have det som baggrund. Næst satte jeg en udstanset stykke mørkeblåt med hulmønster i.

Die er fra Die-Namics, Marianne Design, RG - Richard Garay og Nellie Snellen.
Stemplet jeg har brugt som baggrund, er fra Die-Namics og tekststemplet kan jeg ikke huske hvor er fra.



5 kommentarer:

  1. Eit flott og maskulint kort du har laga her.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt godt ud med alle de ure.

    SvarSlet
  3. Det er da bare blevet så fedt. Alle de ure ser godt ud.....og selv om din oprindelige ide med rust ikke lige lykkedes denne gang.
    Hvis jeg kender dig og din kreativitet ret, så prøver du rust igen..... LOL.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette...og ja, det har skam ikke afskrækket mig, for jeg har da brugt det flere gange gør, det drillede bare denne gang ;-)

      Slet
  4. whii vild med dit kort.super fint, elsker ure ;O))

    SvarSlet